gototopgototop
УВАГА!

Для вступників


ЗАПРОШУЄМО на навчання випускників 9 та 11 класів!
Постійно діють ПІДГОТОВЧІ КУРСИ.
Детальна інформація за тел.(096)710-30-07

Реєстрація
Освіта
Банер
ЗНО
Банер

Сьогодні сфера послуг — це один з елементів багатогранної системи "людина - людина".

Працівникам, крім професійних знань, необхідно володіти мистецтвом налагоджувати ділові стосунки в колективі, з відвідувачами, з діловими партнерами, мати здібності раціонально організувати свою професійну діяльність та своїх підлеглих. Адже це – частина структури професіоналізму випускника.

Мета дисципліни: надання знань щодо закономірностей етики ділового спілкування й етикету ділової людини.

Предмет дисципліни: етика ділових відносин.


Тому вивчення курсу передбачає засвоєння знань:

-         місце, роль і значення етики та професійної етики  в суспільстві;

-         основи етикету;

-         морально-етичні та естетичні норми ділових відносин;

-         ділова атрибутика;

-         діловий протокол та етикет;

-         основи ділового проколу;

-         етичні норми ділових прийомів.


Програма вимагає розвитку у студентів вмінь:

-         створення сприятливих міжособових та ділових відносин;

-         організація ділових зустрічів;

-         дотримання вимог ділового протоколу;

-         організація та проведення ділових прийомів.


Ефективність професіональної підготовки студентів в значній мірі залежить від практичних знань: аналіз ділових ситуацій, публічні виступи, ділові ігри та ін.

Вивчення курсу сприяє вихованню у студентів інтересу до професійної етики, почуття відповідальності за якість та культуру своєї професійної діяльності, творчої активності.

Навчально-методичне забезпечення тем, винесених на самостійне вивчення 


 
joomla